piątek, 29 marca 2013

Od Ahiry CD. Swiftkill

- Aha rozumiem... O zobacz tam jest rzeka !
- Fajne to chodź - powiedziała i pobiegłyśmy
- A więc Ahira co to za niespodzianka, którą chciałaś mi pokazać ?
- Aha no tak ! już po to idę !
- Ok - poszłam po moją niespodziankę i kiedy wróciłam powiedziałam
- Ale obiecaj, że jak ci to dam to mi coś powiesz...
- Ok... - widać było, że Swiftkill coś podejrzewała haha
- Zobacz ! - powiedziałam i wyciągnęłam z za pleców Księżycowy Kwiat
- Ten kwiat może spełnić twoje 1 życzenie i obiecałaś, że powiesz mi jakie więc proszę to dla ciebie - powiedziałam i dałam wilczycy kwiat
- Wow jest prześliczny...
- Wiem ten kwiat dałam każdemu członkowi mojej Watahy więc ty też musisz go mieć - powiedziałam i się zaśmiałam
- Więc pomyśli i mi powiedz swoje życzenie...
- A czy wtedy na pewno się spełni ?
- Tak na pewno haha - widziałam jak Swiftkill medytuje przy kwiatku aż w końcu otworzyła oczy
- I ? - zapytałam z ciekawością



                                                               ( Swiftkill dokończ )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz