piątek, 29 marca 2013

Od Glimmer CD. Matt


Od Glimmer

- może bym chciała ale ...
-co ale xD
- Potrzebuję trochę czasu na przemyślenie...
-dobrze
więc minął już rok a Glimmer nie odpowiedziała na pytanie Matt'a. Pewnego dnia Matt się spytał:
- Glimmer powiedz mi dzisiaj czy byś nie chciała zostać moją Partnerką?
-Nie wiem jak ci to powiedzieć
- nie chcesz to zrozumiałe
-nie oto mi chodzi
-a o co?
-ja bym chciała z tobą być ale wcześniej nie wiedziałam jak ci to powiedzieć
-a czemu nie wiedziałaś jak mi to powiedzieć?
-bo .. nie wiem
-mogłaś się nie wstydzić byś mogła mi powiedzieć ja bym przyjął wszystko co byś powiedziała
-Następnym razem tak zrobię xDD
I wszyscy żyli zdrowo i szczęśliwie oprócz DarkStar Która była zauroczona w Matt'cie .
A Glimmer Oraz Matt Byli w końcu Razem.

                      

 < Koniec >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz