sobota, 24 sierpnia 2013

Od Ire - Na konkurs

Moja rodzina nie była za bardzo ten tego... normalna było im równo, źle wychowywała swoje szczeniaki. Szczęście w tym że pomagał jej Kail i jego siostra Crite, Nasza trójka wraz z moim bratem Ivanem doskonale się dobraliśmy.Crite bardziej zauważała Înverne. Zawsze był tym lepszym. Kail we mnie nie tracił nadziei i został przy mnie. Gdy nadszedł stan wojenny kilku Watah... rodzina Upadła, zdechła o ile pamiętam z mojego miotu z 6 szczeniaków przeżyłem Ja, Ivan i jedna siostra, lecz nie pamiętam kim ona była, gdzie się podziewa, czy jeszcze żyje. Może kiedyś... ale nie warto zatracać się w zwaloną przeszłość tylko ważną teraźniejszość. Ivan poszedł w ślady Crite ja w Kaila. Hah, moja rodzinka poznała rodzinkę Kruków w dziwnych okolicznościach. Trudno to opisać, wydaje mi się że... zawarli pakt.. bardzo śmieszny, ale tylko po to by przerwać.. Wilki pomogą obronić kruki i jedną z ważniejszych i przyjaznych Watah, Watahę Cienia.. a my za to? my.. zapewniony posiłek dzięki krukom. Czyli.. beznadziejny układ.. Dlatego że w Watasze mi się spodobało postanowiłem dojść. Ivan.. był sprzeczny i przekonał siostrę.. odeszli a teraz gdzie się sama błąka o ile... nie wykitowała (XD) A brat?! postanowił wrócić jak ten.. tchórz co został bez niczego.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz