niedziela, 22 września 2013

Od Mystic Cd Od Horde Zane

-No może trochę, alee... - Nie wiedziałam co powiedzieć.
-Hmmmm?-Rzeknął tak jakby się dopytywał- ale...?
-A powiem nie ważne, ja już wychodzę z wody.. - Wyszłam z jeziora, a następnie się otrzepałam. - Zzzimno, wydawało by się że przez tą godzine było ciepło.
-Zimno Ci?-zapytał.
-Może, trochę -wyklekotałam cała się trzęsąc.
Hostan wyszedł z wody i usiadł obok mnie. Wyglądał tak jakby się zastanawiał..po czym rzekł nieswojo..
-Może by Cię ogrzać?
-Można, ale i nie trzeba... -Wydałam te słowa kłamiąc, w końcu było lodowato..
-No przełam się..
-Niech Ci będzie.. -powiedziałam pod nosem..
A on, jakby niby nic mnie próbował ogrzać. Czuła się z tym nie swojo... ale cóż.. nie można na coś takiego narzekać.
-Hm? Lepiej? -zapytał
-Tak, od razu lepiej- odpowiedziałam wtulając się jeszcze bardzej. Chyba nie był zaskoczony.. Nie wydawałoby się że go odbycham..




(Horde Zane dokończ)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz