czwartek, 12 września 2013

Od Horde Zane Cd Od Mystic

Skończyłem wylizywać łapę, a jej został mały odcinek plastra.
-Podziel się - rzekłem z Śmiechem- nie bądź taka..
-Nie..
-Jak zjesz wyciągnę Ci siłą plasterek z pyszczka - zażartowałem.
-Ah.. tak? - Zjadła chamsko plaster i się zaśmiała.. -No dalej..
-Skoro tak.. - Delikatnie na nią skoczyłem, nie chciałem jej oblizywać nic w tym stylu po prostu..
-Nadal mam słodziudki, pyszny miód -podpuszczała mnie. Po czym zeszłem z niej..
-Widzę chcesz tego.. - Usiadłem
-Nie, ale skoro mówiłeś że tak będzie.. - Usiadła obok..
Westknełem, a ona wskoczyła mi na plecy..lecz ja siedziałem jak słup.
-No co jest? Pobaw się ze mną -Zachęcała mnie do zabawy.
-Niee, nie potrafie- Wbiłem wzrok w ziemię.
-Każdy potrafi to jak.. nie wymyślę porównania-próbowała mnie pocieszyć.-Spróbuj!
Ponownie delikatnie na nią skoczyłem. Wydaje mi się że jednak każdy to coś potrafi mi jakoś wyszło ..
Mineły trzydziści minut dobrej zabawy...



(Mystic dokończ)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz