piątek, 18 października 2013

Od Avishi Cd Od Yuuki'ego

Przez dłuższą chwilę szłam drogą. Jednak nie zwarzając na to, zeszłam na poboczę w głąb lasu.
Po kilku minutach wyszłam na inną drużkę. Nie znałam jej.
Po parętnastu metrach się rozdzieliła na cztery mniejsze ścieszki. Wybrałam trzecią.
I pomyślałam by wracać. Ale.. nie wiedziałam kąd.
Przez wszystkie rozwidlenia i zakręty pomieszały mi się.
Nie wiedziałam co robić. Spojrzałam w górę. I na choryzont. Zauważyłam chmury,
miałam nadzieję że doprowadzi mnie to do jakiejś polany. Myliłam się. Wprowadziło mnie
to w czarny las. Korony drzew były ciemne zielone prawie dochodziły do czarnych.
Kora przybierała różne barwy jak ciemny brąz, jasny i szary. Może było to spowodowane
brakiem światła?
Zbliżała się noc. Musiałam gdzieś przenocować co nie?
Szukałam i szukałam. Znalazłam norę lisa obok jakiejś jaskini. Postanowiłam
zajrzeć. Jaskinia wyglądała na opuszczoną. Więc tam zostałam.
"Tak to jest jak się omija lekcje" Pomyślałam. Dało mi to nauczkę że nie mogę sama polować,
wybierać się. Nawet nie potrafię się teleportować! A przy czasie zawsze coś nagrzebię.
Rozłożyłam się w konciku w jaskini. Jednak nie zasnełam. Rozmyślałam jakie to moje
życie jest bezniadziejne...



(Yuuki?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz