środa, 23 października 2013

Od Maili Cd Od Tera Dristress'a

Było mi trochę wstyd jak się zachowałam no ale cóż... Idę dalej jak zawsze ! Szłam już wolnym i spokojnym krokiem patrząc tylko przed siebie i myśląc o tym co będzie zaraz i czy ktoś by mnie w ogóle usłyszał jeśli bym krzyknęła...
- To, gdzie zaczniemy poszukiwania ? - zapytałam się po chwili patrrząc na Paina
- Nie wiem, nie jestem jasno widzem - prychnął na co ja tylko stworzyłam swoją iluzję i ugryzłam go w ogon iluzją i zaczęłam ze śmiechem u ciekać a on mnie gonić też się chybaśmiejąc. W końcu znów wpadliśmy do jeziorka śmiejąc się i tym razem trafiliśmy w to miejscę :




- Uh... gdze my znów jesteśmy ? - zdziwił się basior na co ja się nawet nie odezwałam bo nie wiedziałam jak...


( Pain ? xD )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz