środa, 23 października 2013

Od Tera Dristress'a Cd Od Maili

-Nie popuść. -Powiedziałem poważnym głosem jednak uśmiechnąłem się.
-Uwa-ażasz to za śmieszne??!-Wykrzyczała. W tym samym momęcie potwór zaczą węszyć i się rozglądać.
-Cii-Uspokoiłem ją.-Wydaje mi się że to przeszłość. Cofneliśmy się lub coś. Nie znasz legędy o jeziorku?
-Nie..-wyszeptała przerażona wadera.
-Taki ktoś jak ty, nie powinien się bać wielkich strasznych potworów! -Zaczełem się z niej wyśmiewać jednak z ograniczeniem, nie chciałem narażać swojej pozycji w Watasze chociaż i tak byłem na najmniejszej.
-To-o.. nie jest śmieszne. Chcę już wracać!
-Zamkniesz się? To potworek może odejdzie. Na razie czuje naszą obecość.
-Ale..-przerwałem jej i powiedziałem..
-Cicho. Cii...
Samica się nie odezwała. Wydawała się obrażona. Jednak gdy się zbliżył stwór podskoczyła i walneła o niskie sklepienie.
-Auć..- Spojrzałem na nią z.. niedowierzaniem.
-Odszedł.-Wyszliśmy z jaskini.
-Boli- Mailia posmutniała.
-Wybacz ja Ci nie pomogę. Twój problem co nie?
-No ale.. yh... poszukajmy wyjścia.- Wilczyca się ogarneła i ruszyła na przód.



(Mailia? :D) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz