niedziela, 27 października 2013

Od Tear Dristress'a Cd Od Maili

Gdy przechadzaliśy się...
-Chcesz poznać odpowiedź na twoję pytanie, tak?
-No wypadałoby odpowiedzieć- Zaśmiała się.
-Więc boić się nie.. nie lubić... uczywiście nie.. Po prostu. Może iż dlatego że się boję czegoś poczuć?
-Niby czego? -Zapytała zaciekawionym głosem. Otrzepałem się. I powiedziałem prosto z mostu.
-Uczuć? Przypominasz mi moją przyjaciółkę. Którą bardzo.. i to bardzo... lubiłem. Boję się że z tobą także może tak być. Ona złamała mi sercę. I że żekomo zgineła w porzaże to moja wina. Wyleciały mi 4 łzy. Las się zapalił... a ja odszedłem zostawiając tam ją.. A jej oczy mnie nieośmielały. Od tego czasu wolę nie patrzeć kogoś kogo lubię... Więc nie zrozum tego źle. Ale widzisz...



(Mailia, twoja reakcja? :o)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz