piątek, 18 października 2013

Od Darka Do Kiary

Spacerowałem koło niebieskiego jeziorka i nagle na drugim brzegu zobaczyłem Kiare która bawiła się wodą.
-Kiara! - krzyknąłem
-O hej Dark - odpowiedziała mi a ja pobiegłem do niej
-Co ty tu robisz sama? - zapytałem się jej z zaciekawienia
-Siedzę bo mi się nudzi - powiedziała patrząc w wodę
-Aha , a widzisz że się robi ciemno - powiedziałem
-Tak widzę zaraz miałam iść - odpowiedziała
Popatrzyłem na wodę i pchnąłem Kiare do wody XD.Kara wpadła do wody z pluskiem.
-Co ty robisz! - powiedziała zezłoszczona
-No co jak chcesz to też mnie wrzuć - powiedziałem śmiejąc się z niej w duchu
-Haha , ale śmieszne - powiedziała wychodząc na ląd
-No co to tylko żarty - odwróciłem się do jeziorka
Gadałem coś i gadałem aż momentalnie wylądowałem w wodzie , a Kiara wskoczyła za mną.
-Ale cudnie - powiedziała
-No i co już się nie nudzisz?! - powiedziałem
-Nie już nie - powiedziała
-Może już pójdziemy? - zapytałem wychodząc z wody
-Nie chce mi się - powiedziała otrzepując się z wody w blasku księżyca
Tak pęknie wyglądała <3.
-No to może zostaniemy tutaj i popatrzymy na gwiazdy? - zapytałem
-No dobrze - odpowiedziała kładąc się na trawę
Leżeliśmy na trawie o północy i patrzeliśmy na gwiazdy.
-O zobacz to bogini wody Aqua - powiedziała
-Widzę , a tam jest pies -pokazałem jej psa z gwiazd
-Jaki słodki - powiedziała
-Nie jest ci zimno wiatr się zerwał? - zapytałem
-Nie , ale jestem trochę śpiąca - powiedziała i ziewnęła
-To może pójdziemy do tamtej jaskini - pokazałem jej obcą jaskinie
-Ok
Poszliśmy do jaskini i rozmawialiśmy.Po jakimś czasie Kiara zasnęła.
Naglę wtuliła się we mnie , a ja położyłem na niej łapę.Rano jak się obudziłem ona leżała na mnie , a nasze nosy się stykały.
-Yyyy Kiara - powiedziałem po cichu
-Co? - zapytała - Aaa o przepraszam bardzo przepraszam




<Kiara?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz