czwartek, 24 października 2013

Od Tear Dristress'a Cd Od Maili

-Znowu jaskinia. Uważaj coś wyskoczy!-To miejsce było gorsze od poprzedniego.
-Dobra, nie będę Ci dokuczał.Chcę tylko stąd się wydostać. W ogólę po co do mnie podszedłaś? Musiałaś mnie "zaciągnąć" di tego jeziora? -Zapytałem się w końcu przez nią tu wylądowaliśmy.
-Czyli, że nie chcesz mojego towarzystwa, tak?
-Yhm... tak to nie jest po prostu..-nie dokończyłem nie miałem wymówki.
-Wiesz i może trochę tego żałuje. -Samica znowu zesmutniała, ale nic na to nie poradzę.
-To nie tak... no lubię Cię, lubię twoje towarzystwo i twój charakter.
-Ale że jak to?-Ilusio zrobiła duże oczy.
-Tylko nie myśl że to jest tak jak nie jest. Dobra wydostaniemy się jakoś-Próbowałem zmienić temat.-Chodźmy dalej.
-Jak chcesz. Jakie to były pytania?- Zastanowiłem się o co jej chodziło po czym odpowiedziałem.
-Hm..to.. Dlaczego poprosiłaś mnie o spacer i podszedłaś a to drugie to czemu i jak wciągnełaś mnie do wody??
-Bo...- Naszą rozmowę przerwała nam istota:




Tak samoja jak Ilusio byłem tym przejęty. Istota powiedziała:
-Jestem Cyrtona, matka pajęczaków i robali. Co was tu sprowadza?
-Jestem Tear Dristress a to moja..-I co tu powiedzieć? Nawet jej nie znałem-.. moja przyjaciółka.-Powiedziałem to jasno, nie chciałem ukazać lęku.
-Jak się tu znaleźliście?
-Jezioro, zmiana światów? -Wymamotrała Mailia. Pajęczyca nas zaprowadziła w głąb swojej jaskini. Wydawała się przyjazna, ale było do przewidzenia, że jej plan to nas strawienie. Jednak zaryzykować warto było. Dowiedzieliśmy się jak wrócić..



(Mailia? :P)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz