sobota, 19 października 2013

Od Avishi Cd Od Yuuki'ego

Poszłam do lasu, tym razem patrzałam gdzie idę.
Zbierałam różne rośliny.
Wróciłam do jaskini z roślinami, po to by zrobić jakąś miksturę, w końcu jestem szamanką.
-A ty co robisz?-Zapytał Trex.
-A nie widać?-Odpowiedziałam i dodałam-Ah.. dziś też wrócę później.
-Czemu tak? Przecież... jak to? Dobra opowiadaj mi.
-Ale o czym?
-Dobrze wiesz o co mi chodzi.-Byłam zdziwiona... musiałam postawić na swoim.
-Ale.. to nie...yyy po prostu uczy mnie polować, ok?
-Ta.. było uważać, teraz masz za swoje.-Trex zrobił się natarczywy.- Uważaj jak chcesz. Życzę powodzenia.-Trex zmienił swoją formę w gołębia i odleciał.
-Y.. czemu to takie trudne?-Tworzyłam monolog. W końcu padłam z zmęczenia.
Gdy się obudziłam było już po północy.
-Yuuki mnie zabije!-Wykrzyczałam i ruszyłam na polanę.
-Yuuki? Jesteś?-Szukałam, wydawało się że go nie było.
Chyba straciłam jedyną szansę... Jednak jeszczę kilka razy obeszłam polanę w około.. nucąc żałosną melodję.



(Yuuki?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz