sobota, 26 października 2013

Od Yuuki'ego Cd Od Avishi

Kiedy zobaczyłem Avishie skaczącą na tego wilka, złapałem ją mocno zębami za kark i ogłuszyłem. Zasnęła. Zamieniłem się w cień i zaczadziłem jednego z wilków, następnie drugiego przejąłem panowanie na krwią i dostał wylewu krwi. Jeden z nich jak widać panował nad bólem i mnie unieruchomił przez okropny ból po czym oderwał kawałek ucha. Odgryzłem się mu tym samym.Zostali trzej... zatrzymałem czas i teleportowałem się do jednego z nich zabijając go, czas znów zaczął płynąć, pozostało dwóch, zmieniłem się w demona i rozerwałem na strzępy jednego z nich, drugi stchórzył i zwiał. Po chwili zmęczony opadłem na ziebie, ucho mocno krwawiło ale pewnie niedługo przestanie, gorzej było z innymi ranami. Ale one nie były śmiertelne. Zamknąłem oczy i głęboko oddychałem uspokajając się... to wszystko przez Avishię straciłem tyle energii i mój plan poszedł gdzieś kiedy na jednego z nich skoczyła... Zasnąłem...


( Avishia ? ja uwielbiam opisywać ♥ )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz