niedziela, 27 października 2013

Od Maili Cd Od Tear Dristress'a

- Boisz się mnie czy mnie nie lubisz skoro nie chcesz na mnie patrzeć...? - uśmiechnęłam się do niego i lekko przesunęłam jego pyszczek na bok żeby mógł mnie widzieć. Patrzyliśmy tak na siebie... Nagle szybko się odsunęliśmy wystraszeni wybuchem jakiegoś jasnego światła koło nas !
- Em... chyba powinniśmy... tam wejść... - powiedział czerwony Pain
-... Tak... racja... - tak samo powiedziałam cała czerwona
Weszliśmy do tego źródełka. W końcu znaleźliśmy się na naszych terenach była jasna pełnia.
- Chodź pochodzimy ? - uśmiechnęłam się
- Ok - powiedział i poszliśmy
Trawa była lekko wilgotna i wydawało się że koło nas latają jakieś małe wróżki. Dalej był piękny zapach mokrej trawy.


( Tear Dristress ? twoja kolej co dalej xD )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz