niedziela, 27 października 2013

Od Tear Dristress'a Cd Od Maili

W rzeczywistości przybrałem poważną minę, lecz w duszy uśmiechałem się.
-Miło...mi to..... wiedzieć- Powiedziałem z odstępami.
-Głodna jestem.- Maili zaburczało w brzuszku. Mi także brakowało jedzenia. Podszedłem do brzegu jeziorka.
-Nie długo niebieskie jezioro będzie. Przygotuj się. Mała rada. Za parę minut wrócimy do domu. Też jestem głodny, więc Cię rozumnę.-Odpowiedziałem. Wadera uśmiechneła się do mnie w oczach. Jednak wolałem przerwać chwilę kontaktu zwrokowego.
-Hm... boisz się spojrzeć komuś w oczy? -Ilusio podeszła do mnie i uciadła obok.
-To nie jest tak.. Tylko że... moją obawą jest że mogę kogoś skrzywdzić, wpatrzeć się w głąb oczy może być także inną oznaką.- Przypomniała mi się przyjaciółka z dzieciństwa która prawdopodobnie zgineła.
-Aż take straszne to to nie jest. - Samica podszedła do mnie bliżej. Staliśmy dosłownie parę centymetrów od siebie. Mailia złapała mój pysk i wskazała tak bym patrzył jej w oczy. Jednak skierowałem wzrok na coś innego.
-No śmiało. Nie bój się. Spójrz.- Próbowałem jednak nie mogłem ciągle wzrok mi się zsuwał na bok....



(Mailia? Okey... ciekawe co bd dalej ^ ^ xD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz