piątek, 18 października 2013

Od Avishi Cd Od Yuuki'ego

Rozejrzałam się. Teraz byłam pewna gdzie jesteśmy.
Chcąc podziękować Yuukiemu spojrzałam mu oczy.
Patrzył się na mnie jak bym była obca lub łanią którą chce zabić. Basior przerwał kontakt wzrokowy.
-Dziękuje po raz... drugi? - Otrząsnełam się z wody.
Samiec pff'ychnął i odszedł. Powili zanikał mi z oczu.
Ogarnełam się i wróciłam do swojej jaskini. Czekał na mnie Trex.
-A gdzie ty byłaś? Całą mokra jesteś! Widziałem że wracałaś z Yuukim.- Dopytywał się.
-Zgubiłam się. Deszcz właśnie spadł. A że wróciłam Yuukim pomógł mi odnaleść tutejsze tereny.
-No tak.-Wywarknął.
-A ty co robiłeś?- Zapytałam.
-Nic, osprzątałem Ci jaskinię.
-Dziękuje.-Zaczełam wylizywać futerko.
Na następny dzień spotkałam się w Watahą przy polowaniu.



(Yuuki?) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz