niedziela, 20 października 2013

Od Kiary Cd Od Darka

-Ej dlaczego twój ojciec mnie nie lubi? - zapytał się mnie Dark
-Nie to że cie nie lubi on po prostu się o mnie martwi - powiedziałam - A co?
-Nic tylko wiesz ja nigdy nie miałem ojca - powiedział i usiadł
-A dlaczego zostawił cię i twoją mamę?! - zapytałam zaciekawiona
-Nie to nie było tak - powiedział i zaczął opowiadać - Gdy byłem mały mieszkałem w watasze znajomych moich rodziców dlatego oni byli Betami.Pewnego dnia wybraliśmy się na polowanie , a mój ojciec uczył właśnie mnie polować , a moja mama zajmowała się moimi 5 siostrami.Nagle usłyszeliśmy jakiś huk.Alfa kazał schować wszystkie szczeniaki , ale ja nie posłuchałem.Wbiegłem w sam środek bitwy było ciemno niczego nie widziałem oprócz wilków walczących ze sobą w śród nich był mój ojciec.Krzyczałem do niego i nagle zauważył mnie jakiś obcy wilk.Kiedy dobiegłem do taty on zabił tamtego wilka a mnie zaciekle bronił.Okazało się że obce wilki znalazły ryjówkę mojej mamy i innych samic ze szczeniakami.Pobiegłem tam z tatą , ale połowa szczeniąt nie żyła.Usłyszałem swoją matkę i jedną z sióstr Nikite.
Ojciec kazał mi ich pilnować , a sam pobiegł po pomoc kiedy wrócił już było po wszystkim mama nie oddychała siostrę zabrały inne wilki ja byłem poobijany... , a ojciec patrzył na mnie tak jakby nie chciał mnie znać i właśnie w tedy uciekłem.A teraz trafiłem tu. - powiedział mi coś czego jeszcze nikomu nie mówił
-Ja... ja nie wiedziałam - powiedziałam całując go
-Nie już jest dobrze - wstał jakby nigdy nic
Potem jeszcze rozmawialiśmy o tamtym dniu i poszliśmy na polanę bo trochę zgłodniałam.Upolowaliśmy wspólnie jakiegoś jelenia i zjedliśmy go.Patrzeliśmy na gwiazdy i rozmawialiśmy.Przytuliłam się do niego , a on mnie objął.


<Dark za twoją zgodą jest woja historia>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz