niedziela, 20 października 2013

Od Yuuki'ego Cd Od Avishi

Od dłuższego czasu nigdzie nie widziałem Avishi. W końcu zawołała mnie moja siostra i powiedziała :
- Yuuki, od dłuższego czasu nie zauważyłam nigdzie Avishi i czułam jej zapach, który ciągnął się aż do Wilczego Rezerwatu Wolves... - powiedziała spoglądając na mnie zaniepokojona
- Dobra, polecę tam i zobaczymy... - powiedziałem znudzony
Kiedy leciałem i byłem już nad Rezerwatem zobaczyłem skuloną Avishię a dookoła niej... moi kumple ?!
Zleciałem na ziemię i ze zdziwieniem powiedziałem
- Em... co wy robicie ?!
- Yuuki !! - zawołała Avishia i schowała się za mnie na co ja posłałem jej piorunujące spojrzenie
- Siema Yuuki ! - zawołali
- Wiesz dyrektor kazał się rozmnażać wilkom tylko nie było żadnej wadery i skołował akurat ją - powiedział jeden z moich znajomych
- Aha... a nie lepiej podczas godów zwabić tu jakąś CHĘTNĄ waderę ??!!! - powiedziała Avishia
- Dobra... pokażecie wyjście ? - zapytałem się ich
- Tak chodźcie - powiedzieli i nas wyprowadzili z Rezerwatu
Nie miałem ochoty odzywać się do Avishi gdyż, nic nie mówiąc uciekła gdzieś daleko i tym bardziej zmarnowała już kolejny raz mój czas... Teraz zostało tylko w milczeniu wrócić do watahy...


( Avishia ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz