niedziela, 20 października 2013

Od Kiary Cd Od Darka

Gdy wstałam z niego zaczęliśmy się śmiać.
-Kiara! - usłyszałam
-Tata... yy ja ci wszystko wytłumaczę - próbowałam mu coś powiedzieć
-Do domu już - mówił cały czas
-No już idę - powiedziałam
-A co on tu robi! - powiedział patrząc się na Darka
-Proszę pana my tylko rozmawialiśmy - powiedział
-Nie chce niczego słyszeć! Kiara już do domu! - krzyczał mój tata - Nie było cię w nocy mam nadzieje że nie byłaś z nim Moon się martwi! - powiedział
Umówiłam się z Darkiem na później.
-Kiara ojciec ci mówił że masz wracać na noc - powiedziała mama
-Wiem , ale jestem już dorosła - powiedział jej
-To nie znaczy że masz nie wracać na noc! Bierz przykład z Kida - krzyczał i powtarzał tata
-Wiem - powiedziałam i zauważyłam koło jaskini Darka



<Dark?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz