wtorek, 15 października 2013

Od Yuuki'ego Cd Od Avishi

Nie lubiłem kiedy ktoś mnie dotykał... nie lubiłem kiedy ktoś się do mnie chociażby na krok zbliżył... nie cierpiałem kiedy ktoś chciał mnie poznać bliżej i taki już jestem...zamieniłem się w cień i popędziłem przed siebie przy okazji zamieniając coś w cień z nudów. Kiedy znów przemieniłem się w wilka byłem cały nabuzowany aurą cieni, to było EKSTRA !!! Z lekkim uśmiechem na pysku poszedłem na łąkę. Spotkałem tam moją siostrę Mailę rozmawiającą z Avishią. Po chwili do mnie podeszła i się mnie zapytała
- Yuuki, kim dla ciebie są wszystkie wilki... ? - Maila zdawała się tworzyć Iluzję
- To pionki na szachownicy używane w grze - powiedziałem najspokojniej w świecie, Avishia tylko ze zdziwieniem się przysłuchiwała
- Tak myślałam... - zaśmiała się po czym zniknęła... to była jej iluzja tak jak myślałem...
Podszedłem do Avishi i na nią spojrzałem co robi bez zbędnego wyrazu twarzy
- Wiesz może co Maila miała na myśli ? - w końcu zadałem pytanie


( Avishia ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz