środa, 16 października 2013

Od Avishi Cd Od Yuuki'ego

Uczepiałam się grobów. Czytałam i zadawałam sobię pytanie kim byli. Zauważyłam takżę
Yuukiego. Pomyślałam że mnie śledzi. Ćwiczył w straszny sposób.
Zobaczyłam dziurę od grobu. Podbiegłam.
-Ej! Co ty robisz?! Jak śmiesz?- To co widziałam było okropne. Bawił się jak dziecko zamiast
zabawkami wilczym chłodnym ciałem.
-Ćwiczę. Uważaj. Dostałem stanowisko Alfy. -Czyżby była to groźba?
-Ha ha! Myślisz że mnie przestraszysz? Nie przechwalaj się.- Przełknełam ciężko ślinę.
Zawahałam się. Ale żyje się raz!
-Ciekawe jakim będziesz alfą. -Dokończyłam
-Na pewno lepszym niż ty!
-Nawet o tym nie marzę. Zresztą Alfa? Co mi to da pff.
Odszedłam od basiora. Yuuki wrócił do swojego zajęcia.
Ja postanowiłam odczekać i się uspokoić a potem pójść coś upolować. Przypatrywałamsię samcowi.
Też coś. Niech się lepiej nauczy być miłym a nie uczy się swoich mocy.
Wstałam i spoglądając na Yuukiego ruszyłam prosto, wprost na drzewo. Spadło na mnie
z tonę szyszek przez uderzenie.
Pozbierałam się i spojrzałam czy tego nie widział.
Wydawało się że nie, więc poszłam dalej coś upolować.



(Yuuki?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz