niedziela, 10 listopada 2013

Od Avishi Cd Od Yuuki'ego

-Ta... moje życie też najlepsze nie było... Ale widzisz jednak ty potrafisz... pomóc, uszanować i opiekować się.
-O czym mowa?
-Pomogłeś mi w przeżyciu tamtych dni... świadczy to o Tobię dobrze...
-Nie.. to jest obowiązek Alf, które wypełniam.
-Jaaasnee...
-Każdy ma w sobie odrobinę dobroci, jak widzisz ty też. Za to nie potrafisz zaakceptować pomocy od innych.
-To już mój problem.
-Nie.. Twój tylko społeczeństwa w którym żyjesz.. Przez nich chodzisz przygnębiony.
-I będę.
-A ten kruk co znaczy? Ciągle za Tobą lata...?
-Sam nie wiem...
-Hm... zgauje że jak Kail i Crite mówią to on też.
-Kail? On z Ire odszedł dawno...
-Jednak sie pojawił..- Skierowałam się ku krukowi.- Ty kruszuś. Wiem że mówisz i nas rozumiesz.
-Kraaa kraaa...
-I jak ci to ma pomóc? - Zapytał Yuuki.
-Cicho.... więc czemu latasz za tym basiorem? Coś ma się wydażyć?
-Kra kra kraaa...- Zrobiłam dziwą mine i skoczyłam na ptaszka..
-Gadaj!
-Kraa...ja.... kraaa....
-Więc czemu za nim latasz i go obserwujesz? Czym jesteś znakiem?
-Kraa,,, jakkk każdyy kraaa wieee znaaakkk kraa śmierci.
-Jak ty to? - Zapytał się Yuuki.
-Normalnie. Siła woli.
-Więc Kruku co znaczysz?
-Kra... jest wiele oczekiwanych kraaa... wydarzeń kraa...



(Yuuki?xD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz