wtorek, 12 listopada 2013

Od Tear Dristress'a Cd Od Nalo

Usłyszałem w myślach głos Nali. Postanowiłem wrócić do tego innego wymiaru..
Ziemia była pęknięta na pół. Wydobywali się z niej jedźcy, ludzie, myśliwi, potwory piekieł.




Gdy biegłem zauważyłem wilki atakujące Nalę, Ojca i dusze wilków.
Podbiegłem i wydałem głośny szczek. Każdy się na mnie spojrzał. Ludzie zza światów piekieł przestali atakować i ukłonili się przede mną. Gdy przechodziłem obok nich.. sprawdziłem ich pyski. Były żałosne..
-Kto śmie atakować.. me królestwo i księżniczkę Nale?!
-To... oni posłali do piekieł swego szpiega, panie. -Wypowiedział jeden z wilków. - Graaw.. Ayoko, czy to prawda? Moje króleswta z sobą walczą?
-Tak.. prawda... żyjemy w niezgodzie... chociaż oby dwa światy należą do ciebie.- Ayoko mi odpowiedział...- Ale przecież wyrzekasz się praw tronu!
-Prawda... nie zostanę na tych światach, tylko na Ziemi gdzie me miejsce.
-Ha..ha! - Zaśmiała się armia i powstała.
-Nie ważne gdzie będę zamieszkiwać będę Bogiem tych krain! Będę was widzieć i słyszeć. Jednak pozostawię wam swoje sprawy w waszych łapach. Może jeżeli uznam że nie.. pojawię się, lub na prośbę Nali gdyby czymś się martwiła lub wiedziała o czymś. Krainą dotychczas rządził Ayoko i Forest. Niech tak zostanie. Róbcie co chcecie jednak wiedzcie że się pojawię na złe wydarzenia...
-Tak nie można! Nasze krainy toczą walkę! - Wykrzyczał poraniony Ayoko.
-Wiem.. ale to wasza wina... Nala.. wracasz?
-Ja... nie wiem...
-To się decyduj.. mija 11 dzień od kiedy Cię nie ma.
-Jak to?!
-Inny wymiar... idziesz czy nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz