środa, 13 listopada 2013

Od Tear Dristress'a Cd Od Maili

-A co można powiedzieć? Po prostu przepiękne.. zazdroszczę Ci wyobraźni i towarzysza...
-Kiedyś i ty znajdziesz co nie?!
-Może... póki co nie jest mi potrzebny. -Ziewnełem i się rozciągełem.
-Spać się chce pewnie?
-No i to jak... chodź możemy iść już do domu..
-A może by tutaj zostać?
-Sami? Na noc pod gołym niebem?
-A czemu by nie? Są przynajmniej ładne widoki. -Wadera uśmiechneła się o mnie..
-Ta.. ale twoi rodzice nie będą się marwić, że chodzisz z słabczym wilkiem na nocki?
-To przecież po przyjacielsku zresztą jestem dorosła! Robię co chce..!
-No tak.. zatem możemy zostać... -Spojrzałem się jeszcze raz w niebo i poczułem łąpy Maili.
-Hm coś chcesz?
-Ale ja Cię nie dotykałam. Dobra to co chcesz robić nocą? Możeby gadać o wszystkim o czym tylko chcesz! -Zaśmiała się wadera i upadła na ziemie.
-A nie wiem...Możemy o życiu.. rodzinie... innych światach.. może i nawet watahah. Spotkałaś kogoś z innej Watahy? No powiedzmy basiora co Ci się podobał?- Zapytałem kłądąc się obok Maili..



(Mailia? ;d)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz