środa, 13 listopada 2013

Od Avishi Cd Od Yuuki'ego

Widziałam jak Yuuki patrzał się na swoją kałuże z krwi. Wdepnąłam w nią celowo by zwrócił na mnie uwagę i to zrobił.
-Co robisz?!
-Nie widzisz tego? Jestes Alfą, Jesteś... co zrobią twoi rodzice jak Cię stracą?!
-To samo jak mnie rodzeństwo wyśmiwało. Myślisz że się boje śmierci?
-Każdy się niej boi nawet w najmniejszym skrawku! Czemu nie chcesz się postarać i żyć normalnie?
-Bo nie jest mi to potrzebne?
-To nei wytłumaczenie.. chociaż przeżyj... dla rodziny.. dla watahy... dla swych kumpli z tamtej Watahy... i dla mnie...
-Dla Ciebie z jakiej racji?
-Z nijakiej. Nie chce robić za psychologa... więc zrozum że... cała rodzina i wataha cię kocha...
-Okazująć to wyśmiewaniem się?
-Życie nie była łatwe jak sobie myślisz... przecież wiesz, co nie?



(Yuuki?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz