środa, 6 listopada 2013

Od Maili Cd Od Tear Dristress'a

Następnego dnia obudziłam się i szybko pobiegłam na polankę. Napiłam się, upolowałam coś i przeszłam się na przechadzkę do lasu. Zobaczyłam tam Tear Dristress'a. Od razu do niego podbiegłam i się przywitałam :
- Pain, cześć ! - uśmiechnęłam się
- Witaj ! - tak samo odwzajemnił uśmiech
- Co ty na to żebyśmy się przeszli ? - zaproponowałam
- Dobra, może znów zdarzy się coś dziwnego tak jak wczoraj... - spojrzał się na niebo
- Może... - zaśmiałam się
- To gdzie teraz ? - zapytał się mnie
- Hmm... wiesz ostatnio odkryłam coś magicznego, chodź za mną ! - uśmiechnęłam się
Po chwili zaprowadziłam Pain'a do tego miejsca :



- Jest tutaj moim zdaniem wiele pięknych i zarazem magicznych rzeczy, chodź może znów będziemy mieli jakąś przygodę ! - uśmiechnęłam się


( Pain ? :> )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz