sobota, 9 listopada 2013

Od Yuuki'ego Cd Od Avishi

Po chwili zastanowienia poszedłem do miejsca gdzie ostatnio rozmawiałem z Avishią. Zobaczyłem, że węszy za jakimś tropem... pewnie myślała że coś o mnie znajdzie... ahh...
- Jeśli chcesz to opowiem... - powiedziałem i usiadłem a Avishia ze zdziwieniem w oczach koło mnie
- To słucham... - powiedziała
- Jak byłem mały, moje rodzeństwo mnie ignorowało może już tego nie widać ale tak było... czasami rodzice reagowali a w większości przypadków nie. Kiedyś się wymknąłem poza tereny watahy. Zobaczyłem wilka z blizną na nosie w paski. Miał na imię TigerPaw czy jakoś tak. Zaatakował mnie a ja wtedy uciekłem. Nikt nic sobie z tego nie zrobił ale każdy się ze mnie wyśmiewał. Do teraz tak robią... jak mówiłem 5 koło  u wozu... - Avishia jak widać się nad tym zastanawiała



( Avishia ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz