sobota, 9 listopada 2013

Od Tear Dristress'a Cd Od Maili

Wyszliśmy z miejsca w którym przydażył się koszmar. Z kariny też postanowiliśy wyjść.
-Może na zakończenie tego wspaniałego i lekko przerażającego...dnia wybrałbyś się ze mną na Wielką Górę? - Gdy wilczyca się zapytała... miałem małe i skąplikowane skojarzenia xD.
-No...yy....
-Nie martw się to tak po przyjacielsku...
-N-no... przecież wiem....
Wyruszyliśmy w końcu na tą górę ._. . Rozsiadliśmy się..
-Wiesz?...
-Cu? - Zapytała się Mailia.
-Nikt chyba nie był wstanie mnie tak rozweselić jak ty... wydaje mi się, że nie jest mi potrzebne szczęście..
-Ja tam lubię, jak się śmiejesz, uśmiechasz...
-Może ty... hm... ty także się fajnie śmiejesz i uśmiechasz. xD
-No to co? Myślałam że mówimy tu o Tobię.
-Jak wolisz... myślę, że.... jesteś czymś najelpszym co mnie w tej Watasze spotkało..
-Jej... ta góra to naprawde magiczne miejsce...- Zaśmiała się Wilczyca... na co ja lekko się uśmiechnąłem.



(Mailia? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz