piątek, 8 listopada 2013

Od Avishi Cd Od Yuuki'ego

-Czy ty mnie śledzisz? - Zapytał basior.
-Nie. Jestem za ciebię odpowiedzialna do póki nei zobaczę dokłądnie zagojonych ran. Muszę Ci się odwdzięczyć. Gdyby nie ty bym pewnie leżała już... i kruki by mnie...
-Nie musisz się odwdzięczać. Chociaż.. możesz mi dać spokój? Najlepsza nagroda..
-Nie wiem dlaczego taki jesteś. Może złe dzieciństwo.. może... zawiodłeś się na kimś w szczenięcych latach, Bo od tak siebie nie możesz być zły. Czyż nie? Mam rację?
-Nie. Idź już.
-Odpowiedz mi czy mam rację. I opowiedz mi o swoich wydarzeniach. Przecież i tak nie zrobi Ci to różńicy,
-To nie twoja sprawa. A teraz wynoś się z mojego miejsca.
-Jak odpowiesz to może. Może bardziej Cię zrozumnę, może lepiej będę mogła pomóc wraz z całą watahą. Jesteś Alfą i uszanuj to że ktoś chce CI pomóc.
-...- Basior spóścił łeb i czekał aż odejdę.
-Więc co się stało??



(Yuuki? Avi chcę się dowiedzieć! xD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz