sobota, 2 listopada 2013

Od Nali Cd Od Tear Dristress'a

-Pain co jest! - krzyknęła do niego
-To ty nie wiesz! My mamy być razem! - powiedział , a ja omal nie zemdlałam
-Ale dla czego?! - zapytałam ze zdziwieniem idąc
-Nie wiem tak mówi przepowiednia.Ale ja nie chce... no wiesz... - powiedział
-Ja też... - spuściłam pysk
Szliśmy i rozmawialiśmy , śmialiśmy się.Po jakimś czasie dotarliśmy do jakiegoś jeziorka.
-Wchodzimy? - zapytałam
-Tak i tak nie ma nic do roboty - odpowiedział Pain
Kiedy weszliśmy do jeziorka zaczęliśmy pływać.Odczuliśmy że woda zaczyna wirować i że jet w niej wir wodny.Pain rzucił mnie na brzeg , a sam był w wirze.
-Nie skacz! - krzyczała , a ja go nie posłuchałam i skoczyłam - Coś ty zrobiła!
-Jak ty giniesz to ja też - powiedziałam i nagle byliśmy na brzegu
-Co jest - powiedział zdziwiony Pain
-Gdyby nie my kwitli byście w tamtej wodzie - powiedział podchodzący Sauri z szamanką
Nagle zaczęło mi być nie dobrze i zaczęłam się dusić.
-Nala! - wykrzyknął Pain
-To duchy - powiedziała spokojnie szamanka
-Jakie duchy! Ratujcie ją! - krzyczał Pain
-TYLKO TY możesz ją uratować - powiedział Sauri
-Ale jak?!! - powiedział wściekły Pain
-Dzięki swoim łzą i zaklęciu - powiedziała szamanka - Twoje łzy łatwo zdobyć gorzej z zaklęciem bo zna je tylko jej zmarły ojciec - powiedziała szamanka
-Ale jej ojciec nie żyje! On jest... CO!! - podskoczył Pain - Skoro on jest duchem to jak zdobyć zaklęcie?
-Udasz się do krain w której płynie rzeka krwi - powiedział Sauri - Tylko ty możesz ją teraz uratować...
-Ale... ruszam do krainy.... do jakiej krainy? - zapytał
-Do krainy zmroku - powiedziała szamanka
-Dzięki. To ruszam do krainy zmroku po jej ojca - powiedział Pain gdy ja traciłam pomału wzrok
-Ale on nie przyjdzie tu z własnej woli ty będziesz mu musiał powiedzieć o Księżniczce Nali - powiedziała szamanka - Ale pamiętaj duchy nie na widzą obcych i chętnie spróbują cie zabić
-No to jak dostane się do jej ojca?! - mówił coś tam
-Jeśli powiesz że jesteś od Księżniczki Nali i że jej ojcem jest wielki Ayko - powiedział Sauri - A teraz pędź i uratuj ją!
Pain bieg kiedy go ostatni raz widziałam...



<Pain? Nieźle się zapowiada>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz